Wstęp
Ze względu na to, że admini nie są nieomylni i czasami w naszym subiektywnym odczuciu zostaliśmy krzywdząco poszkodowani banem, tutaj można się od tej decyzji odwołać. Aby dostarczyć pełnej informacji adminom kim jesteśmy i co się stało należy poprawnie założyć temat.
ZAKŁADANIE TOPICÓW
Temat zakładamy stosując się do poniższych zasad:
1) TEMAT piszemy według wzoru: "Prośba o zdjęcie bana: nick gracza"
2) TREŚĆ tematu powinna zawierać:
Data zdarzenia*:
Mapa:
Nick:
IP:
STEAM_ID**:
Uwagi***:
*Mile widziana jest także przybliżona godzina zdarzenia, umożliwi to szybsze odszukanie logów/demek
**Jeżeli jesteś posiadaczem konta STEAM, podaj jego numer ułatwi to odnalezienie Twojej osoby w logach. Może się okazać również, iż ban został założony na STEAM_ID, zatem podanie jego może okazać się niezbędne.
***W uwagach należy, opisać sytuacje w wyniku której dostało się bana na serwerze.
Inne zasady:
1)Zagadnienia OT będą kasowane.
2) Jeżeli pojawią się przekleństwa w tematach decyzja o ewentualnym zdjęciu bana będzie rozpatrzona negatywnie!
3) W poście należy podać swój adres IP inaczej nie będziemy wiedzieli o kogo chodzi.
4) W tym dziale prosimy o zdjęcie bana. Nie składamy skarg na adminów czy kogokolwiek!!!
5) Termin odwołania się od bana ubiega w 14 dni po jego założeniu, takie tematy nie będą już rozpatrywane chyba, że admini postanowią inaczej.
6) Nie rozpatrujemy banów trwających krócej niż 1 dzień!
7) Tematy które nie będą zawierały powyższych informacji lub będą niezgodne z regulaminem zostaną skasowane lub zamknięte, a decyzja o ewentualnym zdjęciu bana będzie rozpatrzona negatywnie!
8 ) Niestosowanie się do regulaminu działu karane jest ostrzeżeniem.
Offline